Tuesday 7 June 2011

kak limah!!

                                                       asalamualaikumm....=)
                    aii..smjak aku duk tngk blog kwan aku..aku own rjin duk updted blog...
                         haha..aku ska la kt bdak nie..nma dia...........ermmm..pkir sndri la..
                      haha..nma dia ..aku own lpa..huhu..aku ska sngt2 kt dia...tpi dia dh de bf..
                            sdih la..=(  wktu aku drjah 6 dia xdak bf g..cmel la jgak wktu 2..
                                   tpi bla aku jmpa fb dia..aku own chat ngan dia..smkin cmel la dia!!
                             tpi cyng yerh dia dh de bf..huhu..tpi dia kta bf dia xcyg dia..
                                  kcian kt dia..sptut nya dia mmg ptut di syg..ermm..
                                                       k lah..nk mcj ngan dia niehh!!
                                                    huhu..bye..asalamualaikum..

No comments:

Post a Comment